BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, September 21, 2008

~~ JohNnY~~

Wahh..arini jgn x percaya aku dgn roomate aku sekali lagi mkn dekat luar..disebbkan semalm x dpt nak mkn dekat johnny so arini Alhamdulillah dpt gak mkn kat sini..hehe..awl kita org book..
hehe..
Arini gak aku dpt jumpa kak Piah..akak senior CS110 dekat jengka..lama gile x dengar cite dia..tau2 dia da pregnant pun..hmmm..bila la aku nak kawin ye...ehhehee..(berangan aje lebih)
Ptg tu waniey shoping sakan...beli seluar jeans,kasut raya..aku, lidi dgn kak lely x leh nak shping..hahaha..masing2 duit da x da..hahaha...so window shpng ajela...da la gile2 tgh sale dkt jusco...emmm kempunan...hahhahaha lawaknya...
Mcm biasa la kitaorg bila da masuk kedai duk depan mkan terus la berposing..mana2 pg mesti nak snap..heheh..
Sukanya aku...
YuMmY..bestNya..
(aku, waniey,kak lelY, dan Lidy)
Best tau korg makn kat sini..berbaloi la mkn steamboat kat sini..servis pun baik!!dtg la dekat jusco Bukit Raja...

4 comments:

yOyO said...

Wahh.. sronoknyer korg... mkn tak ajak... :p

eNy said...

uikk..bukan x nak ajak..yoyo jauh sgt la...emmm..kitaorg pg ni sbb dekat dgn umah..hehe..lain kali kita g ye..mmg best la makn kat situ

tehOnipis said...

mengaku je la yang korang malas masak. diulangi MALAS. haha!

eNy said...

ehhh mana da bukan malas masak..bila kitaorg mask nnti shak lak kebulur tgk.heheh..saje ckp org malas