BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 17, 2008

My LoVeLy NurhaN

 la si Nurhan ni..emm x nak duk diam..aktif btul..pandai dia ni..tau2 aje ibu dia nak ambik pic..bdk2 skrg da advance btul..

Time ni aku pergi berbuka puasa dgn abg,kakak ipar dan adik aku..best gile..makn dekat retoran Wira Sejati..dkt port kelang..makn see food beb..Nurhan pun ada...hehe time ni mmg best Nurhan mcm artis lak..bergambar sakan..heheh tgk aje la keletah dia bila ambik gambar..pandai...
Nama budak cute ni NurhaN SyazWani Bt SamSuL Kamal...Panggil Nurhan...dia ni la buah hati, penglipur lara kami sekeluarga..Dia ni la cucu sulong,cicit sulong, anak sedara fist family aku.. mata dia besar gile..mmg comel sgt..geram aje aku tgk..hehe bru2 ni Nurhan demam smpai masuk hospital..muntah2 aje kesian aku tgk..sedih...huhuhu..aku doakan dia cepat sembuh...

2 comments:

Unknown said...

cumil amat nian - power renjis

eNy said...

hehe..mmg comel..mcm untie dia gak kan..hheheeh